Merchandising

Αυτή η κατηγορία είναι πολύ σημαντική μεταξύ των ελληνικών καναλιών διανομής. Το merchandising σ’ αυτά τα σημεία πώλησης μπορεί να περιλαμβάνει τα παρακάτω:

  • Display του προϊόντος (ιδιαίτερα στα καταστήματα ψιλικών)
  • Τοποθέτηση διαφημιστικού υλικού
  • Άντληση πληροφοριών πωλήσεων
  • Καταγραφή προωθητικών ενεργειών ανταγωνισμού
  • Δώρα ανταμοιβής προς τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων
  • Φωτογράφηση σημείων προβολής, συμπλήρωση αναφοράς επίσκεψης και συγχρονισμός με την κεντρική εφαρμογή Field Force Retail Merchandising της Scope

Προώθηση Πωλήσεων

Η προώθηση πωλήσεων σ’ αυτά τα σημεία πώλησης μπορεί να περιλαμβάνει τα παρακάτω:

  • Παρουσίαση προϊόντων
  • Παρότρυνση αγοράς
  • Διανομή δειγμάτων
  • Διανομή μικρών δώρων