Η προώθηση πωλήσεων είναι η ζωντανή, πρόσωπο – με – πρόσωπο διαφήμιση ανάμεσα σε έναν προωθητή της Scope και σε έναν πιθανό πελάτη ή χρήστη ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας.

Το φάσμα των προωθητικών ενεργειών μπορεί να ποικίλλει:

  • Γευστικές δοκιμές, δειγματοδιανομές, εκπτωτικά κουπόνια, παρότρυνση πωλήσεων κ.λ.π. που λαμβάνουν χώρα σε διάφορα σημεία (S/Ms, H/Ms, καφετέριες, παραλίες, εκθέσεις, στρατόπεδα, θέατρα κ.λ.π.) σε όλη την Ελλάδα
  • Εκμετάλλευση υφιστάμενων εκδηλώσεων που οργανώνονται από τρίτους
  • Δημιουργία και υλοποίηση νέων εκδηλώσεων
  • Διανομή φυλλαδίων

Κατά την διάρκεια κάθε προωθητικής δραστηριότητας δίνουμε μεγάλη προσοχή στους ακόλουθους παράγοντες – κλειδιά:

  • Λεπτομερής εκπαίδευση της προωθητικής ομάδας στο συγκεκριμένο προϊόν
  • Εκτέλεση κάθε προωθητικής ενέργειας με στόχο τη βελτίωση των πωλήσεων
  • Επικέντρωση στο target group
  • Έμφαση στην ποιότητα της κάθε επαφής (κάλυψη σε βάθος), εφόσον υπάρχει η έγκριση του πελάτη
  • Αποτελεσματική διαχείριση προωθητικού υλικού και δωρεάν δειγμάτων
  • Στενός έλεγχος των προωθητικών ομάδων σε ότι αφορά τις προδιαγραφές εκτέλεσης της κάθε ενέργειας
  • Λεπτομερής συμπλήρωση αναφοράς και συγχρονισμός με την κεντρική εφαρμογή Sales Promotion Field Force
  • Follow up κάθε προωθητικής ενέργειας