Η προώθηση πωλήσεων είναι η ζωντανή, πρόσωπο – με – πρόσωπο διαφήμιση ανάμεσα σε έναν προωθητή της Scope και σε έναν πιθανό πελάτη ή χρήστη ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας.
Το φάσμα των προωθητικών ενεργειών μπορεί να ποικίλλει:
- Γευστικές δοκιμές, δειγματοδιανομές, εκπτωτικά κουπόνια, παρότρυνση πωλήσεων κ.λ.π. που λαμβάνουν χώρα σε διάφορα σημεία (S/Ms, H/Ms, καφετέριες, παραλίες, εκθέσεις, στρατόπεδα, θέατρα κ.λ.π.) σε όλη την Ελλάδα
- Εκμετάλλευση υφιστάμενων εκδηλώσεων που οργανώνονται από τρίτους
- Δημιουργία και υλοποίηση νέων εκδηλώσεων
- Διανομή φυλλαδίων
Κατά την διάρκεια κάθε προωθητικής δραστηριότητας δίνουμε μεγάλη προσοχή στους ακόλουθους παράγοντες – κλειδιά:
- Λεπτομερής εκπαίδευση της προωθητικής ομάδας στο συγκεκριμένο προϊόν
- Εκτέλεση κάθε προωθητικής ενέργειας με στόχο τη βελτίωση των πωλήσεων
- Επικέντρωση στο target group
- Έμφαση στην ποιότητα της κάθε επαφής (κάλυψη σε βάθος), εφόσον υπάρχει η έγκριση του πελάτη
- Αποτελεσματική διαχείριση προωθητικού υλικού και δωρεάν δειγμάτων
- Στενός έλεγχος των προωθητικών ομάδων σε ότι αφορά τις προδιαγραφές εκτέλεσης της κάθε ενέργειας
- Λεπτομερής συμπλήρωση αναφοράς και συγχρονισμός με την κεντρική εφαρμογή Sales Promotion Field Force
- Follow up κάθε προωθητικής ενέργειας