Η Scope προσφέρει υπηρεσίες merchandising στα σημεία πώλησης των πελατών της. Το merchandising μπορεί να ορισθεί ως η διαφημιστική – και όχι μόνο – φροντίδα του προϊόντος στο σημείο πώλησης.
Βασισμένοι στις οδηγίες του πελάτη και με την υποστήριξη του προσωπικού μας στο γραφείο, την ποιότητα του field force, την τεχνολογία και τις λεπτομερείς αναφορές καταφέρνουμε να παρέχουμε τέλεια υλοποίηση.
Ο merchandiser είναι ο σύνδεσμος της εταιρίας με το σημείο πώλησης. Μέσω αυτού εξασφαλίζουμε την συνεχή ροή πολύτιμων πληροφοριών από την εταιρία προς το σημείο πώλησης και αντίστροφα. Σε ακραία παραδείγματα, αυτή η ροή πληροφοριών μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα από την μείωση του αριθμού άδειων ραφιών μέχρι την αλλαγή στρατηγικής για να βελτιωθούν οι πωλήσεις ενός προϊόντος.

Το merchandising της Scope περιλαμβάνει:

  • Ανάλυση χώρου
  • Ανάπτυξη πλανογράμματος
  • Τοποθέτηση προϊόντος
  • Ποικιλίες προϊόντος
  • Παρακολούθηση τιμών
  • Ανταγωνισμός
  • Έλεγχος αποθεμάτων
  • Παραγγελιοληψία
  • Brand awareness εντός και εκτός του σημείου πώλησης
  • Παραγωγή και τοποθέτηση διαφημιστικού υλικού
  • Εκπαίδευση και υποκίνηση των πωλητών του καταστήματος πώλησης
  • Επίλυση προβλημάτων
  • Φωτογράφηση σημείων προβολής, συμπλήρωση αναφοράς επίσκεψης και συγχρονισμός με την κεντρική εφαρμογή Field Force Retail Merchandising της Scope

Το τραπεζικό merchandising είναι ένα πεδίο με το οποίο ασχολούμαστε με μεγάλη επιτυχία από το 2004 και μετά.
Οι δραστηριότητες του τραπεζικού merchandising περιλαμβάνουν την αποθήκευση του διαφημιστικού και προωθητικού υλικού του πελάτη στην αποθήκη μας και τη διανομή και τοποθέτησή του στο δίκτυο καταστημάτων είτε μέσω των merchandisers είτε μέσω αποστολών.

Η Scope ασχολείται επιτυχημένα επίσης με:

  • To στήσιμο βιτρινών στα σημεία πώλησης
  • Την παραγωγή και επικόλληση μεγάλων ή μικρών αυτοκόλλητων στις βιτρίνες των καταστημάτων

Η προσεκτική εφαρμογή αυτών των δραστηριοτήτων, αποτέλεσμα μίας σχολαστικά σχεδιασμένης στρατηγικής, επιτρέπει στις πωλήσεις των πελατών μας να επιτυγχάνουν τα μεγαλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Οι εταιρίες που δεν διαθέτουν ιδιόκτητα δίκτυα διανομής θεωρούν το merchandising απαραίτητο εργαλείο, καθώς αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα με την μεταχείριση των προϊόντων τους από το λιανεμπόριο.

Το merchandising συνήθως θεωρείται μία διαρκής δραστηριότητα, η οποία εκτελείται σ’ εβδομαδιαία, μηνιαία ή άλλη συχνότητα.

Τα κύρια κανάλια διανομής στα οποία δραστηριοποιούμαστε με ενέργειες merchandising είναι:

  • Τραπεζικά καταστήματα & Off Site ATMs
  • Super Markets
  • Hyper Markets
  • Εμπορικά καταστήματα
  • Καταστήματα τεχνολογίας
  • Περίπτερα, ψιλικά
  • Πρατήρια υγρών καυσίμων
  • Λοιπά κανάλια