Προώθηση Πωλήσεων

Η Scope ανάλογα με τις στρατηγικές του προωθούμενου προϊόντος και τα χαρακτηριστικά του target group προτείνει ενέργειες σε διάφορα κανάλια.
Προαπαιτούμενο για την επιλογή αυτών των καναλιών είναι ότι θα επιτρέψουν στις προωθητικές ομάδες να έχουν διαθέσιμο χώρο για να δουλέψουν άνετα και ότι θα βρούμε το κοινό μας κατά το δυνατόν χαλαρό όταν το προσεγγίσουμε.
Παραδείγματα (λοιπών) καναλιών και δραστηριοτήτων είναι:

  • Καφετέριες: Οι προωθητικές ομάδες κινούνται από το ένα τραπέζι στο άλλο, μιλούν στους θαμώνες, διαφημίζουν, απαντούν σε ερωτήσεις , προσφέρουν δείγματα και δώρα
  • Εστιατόρια: Οι προωθητικές ομάδες συνήθως βρίσκονται στην είσοδο, μπροστά ή πίσω από ένα διαφημιστικό stand προϊόντος, προσεγγίζουν τους εισερχόμενους πελάτες στην είσοδο ή στο τραπέζι τους και προσφέρουν δωρεάν δείγματα ή δώρα
  • Bars: Οι προωθητικές ομάδες συνήθως βρίσκονται στην είσοδο, μπροστά ή πίσω από ένα διαφημιστικό stand προϊόντος και συνήθως κινούνται στον χώρο του μαγαζιού και επικοινωνούν με τους θαμώνες. Μερικές φορές η προώθηση περιλαμβάνει επιτραπέζια παιχνίδια, video walls, καλλιτέχνες κ.λ.π.
  • Θέατρα, κινηματογράφοι: Η προώθηση γίνεται συνήθως στο lobby της εισόδου όταν έρχονται οι θεατές ή κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων
  • Στρατόπεδα: Η προωθητική ομάδα παίρνει άδεια εισόδου και ανάλογα με την ώρα της ημέρας βρίσκει το target group είτε σε διάλειμμα της εκπαίδευσης είτε στο Κ.Ψ.Μ.
  • Beach bars: Συνήθως έχοντας σαν βάση ένα διαφημιστικά διαμορφωμένο σημείο στο μπαρ, οι προωθήτριες κινούνται στην παραλία και εκτελούν το πρόγραμμά τους
  • Music halls: Η προωθητική ενέργεια διεξάγεται συνήθως στην είσοδο όταν οι πελάτες μπαίνουν στο music hall
  • Εκθέσεις: Οι προωθήτριες-μοντέλα βρίσκονται στο περίπτερο του πελάτη από όπου προσεγγίζουν τους επισκέπτες, ενημερώνουν για το προϊόν, προσφέρουν φυλλάδια, απαντούν σε ερωτήσεις και τους προωθούν προς τους πωλητές του περίπτερου